Back Räjähtävää kasvua – yritykseni 2035: tarinallistaminen, Päijät-Häme

Räjähtävää kasvua – yritykseni 2035: tarinallistaminen, Päijät-Häme

24.9.2025 klo 9:00 - 12:00

Räjähtävää kasvua: tähtää tarinaan -työpaja 

Hyvä tarina voi olla yrityksen tärkein voimavara. Mutta mikä tekee tarinasta todella vaikuttavan? Miten yrityksen, organisaation tai yksikön tarina voidaan kertoa tavalla, joka jää mieleen, koskettaa ja vaikuttaa?  Tule kuulemaan näistä syksyn työpajoihin! 

Yrittäjyyden tarinallistamispajat: 
23.9., 9:00-12:00, Uusimaa, Bosgård, Porvoo 
24.9., 9:00-12:00, Päijät-Häme, Viipurilainen kotileipomo, Asikkala 
25.9., 9:00-12:00, Kanta-Häme, MakuLiha, Tammela 
Huom! Kahvia tarjolla klo 8:45, työpaja alkaa klo 9:00.

Hinta ja ilmoittautuminen   
Tapahtuma on maksuton. Ilmoittaudu 15.9. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/kasvun-kompassi2025

Järjestäjä
Työpajan järjestävät MegaBoosti- ja KaMu -hankkeet. 

 

Tarinallistaminen 

Kouluttajana työpajoissa toimii Juhana Torkki, kirjailija, ihmislä­hei­ses­tä kou­lu­tus­tyy­lis­tään tun­net­tu esi­in­ty­mi­sen ja elä­män­tai­don ope­ttaja. 

Tarinasta on tullut muotisana, mantra ja hokema – mutta tiedämmekö oikeastaan, mistä hyvä tarina koostuu?
Tällä koulutuksella avarrat ymmärrystäsi tarinan vallasta nykymaailmassa ja opit keinoja, joilla voit rakentaa vaikuttavia tarinoita. Näitä taitoja voit hyödyntää puheissasi, kirjoituksissa, mainonnassa ja markkinoinnissa
sekä yrityksesi tai organisaatiosi roolin ymmärtämisessä. 

Tarinankerronnan avulla voit: 
- luoda yhteyden asiakkaisiin, työntekijöihin ja sidosryhmiin. 
- erottua kilpailusta vetoavalla ja muistettavalla viestinnällä. 
- vahvistaa brändiäsi ja antaa sille syvemmän merkityksen. 
- inspiroida ja motivoida tiimiäsi ja yhteisöäsi. 

Mitä opit koulutuksessa? 
- Tarinan rakenne: Mistä hyvä tarina koostuu ja miten se rakentuu? 
- Tunteisiin vetoaminen: Miksi tarina vetoaa tunteisiin ja miten voit hyödyntää tätä viestinnässäsi? 
- Arkkityypit ja symbolit: Mitä Carl Jungin psykologia voi opettaa tarinankerronnasta? 
- Oman tarinan rakentaminen: Miten löydät yrityksesi tai organisaatiosi ytimen ja muotoilet siitä muistettavan tarinan? 
- Käytännön työkalut: Konkreettisia keinoja tarinoiden luomiseen ja hyödyntämiseen eri viestintätilanteissa. 

Osallistuminen

Lähitapahtuma

Tapahtuma suunnattu

Avoin

Näytä kartalla